רוקט איטלקית – רמה 2

למי הקורס מיועד?

הקורס מיועד למי שרוצה ללמוד איטלקית ברמה של דיבור והבנה ויש לו קצת רקע קודם. אבל אין צוך בידע קודם ואפשר להתחיל מאפס כי מקבלים גם את הקורס של רמה 1 ואפשר להתחיל מהתחלה..

 

משך זמן השיעור: 257שעות

תוכנה ללימודי איטלקית

רמת קושי:בינונית

299.90₪

סקירת Rocket Italian: איך זה עובד? מה ההבדל בין רמות?

Rocket Italian הוא אחד מקורסי לימוד השפה הפופולריים בעולם. זהו קורס לימוד עצמי המלמד אותך איך לדבר איטלקית מאפס.

סקירת Rocket Italian: איך זה עובד? מה ההבדל בין הרמות?

Rocket Italian הוא קורס מקוון המלמד את התלמידים כיצד לדבר ולהבין את השפה האיטלקית. אפשר להתחיל עם כל רמה, אבל כאן אנחנו סוקרים את רמה 2, שהיא לא למתחילים ולא למתקדמים – אלא משהו באמצע.

הקורס הזה משלב בתוכו גם את שלב אחד שכלול בפנים וגם את שלב 2 ככה שאפשר להתחיל גם בלי רקע, וזה ילמד אותך בהדרגה ביטויים ומילים קשות יותר ככל שתעבור בשיעורים.

הקורס כולל שיעורי אודיו, וידאו וטקסט שכולם נוצרו על ידי דוברי איטלקית, שהאיטלקית היא שפת האם שלהם. Rocket Italian מציעה מגוון של רמות שונות לבחירת התלמידים שלהם, שהן מתחילים, בינוניים, מתקדמים ומעולים.

מה זה Rocket Italian?

Rocket Italian הוא קורס למידה לאנשים שרוצים ללמוד את יסודות השפה האיטלקית בצורה קצת יותר מהנה שמשלבת בתוכה גם אודיו, וידאו, תמונות ומשחקים. הוא עוצב על ידי בלשנים שמומחים בשפה האיטלקית .

שפות Rocket נמצאות בשימוש ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם עם יותר מ-50 מיליון לומדים. החברה גם יצרה קורסים למתחילים בצרפתית, ספרדית, גרמנית, יפנית, סינית וערבית.

מה ההבדל בין הרמות השונות בROCKET ITALIAN.

חלק זה ידון ברמות השונות של ROCKET ITALIAN ובאיזו רמה כדאי להתחיל.

ל-ROCKET ITALIAN יש ארבע רמות של קורסים. רמה א' מיועדת למתחילים, רמה שניה מיועדת ללומדים בינוניים, רמה שלישית מיועדת למתקדמים ורמה רביעית מיועדת למומחים. שלוש הרמות הראשונות הן כולן קורסים מקוונים שנועדו להילקח בצורה ליניארית כאשר כל קורס עוקב מתבסס על הקודמים. האחרון, רמה ארבע, מורכב מחומרים משלימים שיכולים לשמש כתוספת לפעילויות למידה אחרות או כקורס רענון.

נשמע לך משהו שיכול לעניין אותך?